.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده های مازندران 20 روز محدودیت ترافیکی دارد
طرح محدودیتهای ترافیکی ویژه ایام نوروزˈ که از ۲۶ اسفند ماه جاری در جاده های مازندران به اجرا گذاشته شد تا روز ۱۶ فروردین ماه آتی ادامه دارد.

طرح محدودیتهای ترافیکی ویژه ایام نوروزˈ که از ۲۶ اسفند ماه جاری در جاده های مازندران به اجرا گذاشته شد تا روز ۱۶ فروردین ماه آتی ادامه دارد.


طرح ترافیکی نوروزی هر ساله با هدف ایجاد کشش و روانی در جاده ها بخاطر حجم بالای مسافرت و ورود میلیونها گردشگر به مازندران اجرا می شود.مازندران بر اساس آمارهای رسمی هر ساله در تعطیلات نوروزی پذیرای ۱۰ تا ۱۵ میلیون مسافر است که بیشتر آنان از سه جاده هراز، فیروزکوه و کندوان وارد این استان می شوند.


فرماندهی انتظامی مازندران محدودیتهای ترافیکی تعطیلات نوروزی در جاده های استان را به شرح زیر اعلام کرد:


* عبور و مرور انواع موتورسیکلت در طول اجرای این طرح در تمامی آزاد راهها، بزرگراهها و جاده های اصلی برون شهری مازندران ممنوع است.


* در تمامی محورهای برون شهری که محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می شود عبور و مرور تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد فاسد شدنی و سوختی مستثنی بوده و ممنوعیت حرکت این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راههای یک طرفه اجرا می شود.


* در جاده کرج - چالوس رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است و حرکت انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارم، هشتم، سیزدهم، چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم فروردین ماه تا ساعت سه بامداد روزهای بعد از سمت کرج به سوی مرزن آباد ممنوع است.


* حرکت انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت سه بامداد روزهای بعد از سمت مرزن آباد به سوی کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.


* در محور فیروزکوه حرکت انواع تریلر و کامیون به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ اسفند تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه پنج فروردین و همچنین از ساعت شش صبح روز پنجشنبه هفتم فروردین تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۹ فروردین و از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۶ فروردین از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع است.


* در جاده هراز حرکتد انواع تریلر کماکان ممنوع است و رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۷ اسفند تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه پنجم فروردین، از ساعت شش صبح روز پنجشنبه هفتم فروردین تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۹ فروردین و از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۶ فروردین از تهران به آمل و برعکس ممنوع است.


* حرکت انواع وسایل نقلیه در جاده هراز از ساعت ۱۳ روزهای ۴، ۸، ۱۴ و ۱۵ فروردین تا ساعت یک بامداد روزهای بعد از سمت رودهن به سوی آب اسک ممنوع است و فت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یاد شده تا ساعت یک بامداد روزهای بعد از سمت آب اسک تا رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.


مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۲۰-۰۱۵۱ و ۲۱۸۲۹۳۴-۰۱۵۱ بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان است.


حدود ۱۰ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد.
 

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.